بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فوتبال پاک را معنا کردند!

خیلی مردی آقا مصطفی!

چرا.....!؟

به عنوان یک هوادار استقلال نمی دانم چرا بازی سه تیم مدعی قهرمانی همانند چند دوره لیگ برتر های سالهای قبل در سه هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگذار نشد!؟

چرا بازی تراکتورسازی با تیم سپاهان در یک روز برگزار شده!؟

چرا حالا که قرار شده بازی تراکتور و سپاهان در یک روز برگزار بشه،پس در یک زمان مشخص و همزمان برگزار نشد و سپاهان نیم ساعت دیرتر بازی خود را برابر شاهین بوشهر برگزار می کند!؟

چرا علی کریمی به طور ناگهانی در ترکیب تیم اصلی و فیکس پرسپولیس در مقابل تراکتور سازی به بازی گرفته نمی شود!؟

چرا پرسپولیسی که تا دقیقه 35 بازی خود با تراکتور سازی در نیمه اول هر کاری که دوست دارد با این تیم تبریزی انجام می دهد و حتی دو سه موفعیت گل مسلم را نیز از دست می دهد!؟ و چرا پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس را هادی نوروزی تازه از بند مصدومیت رها شده به آن طرز عجیب و آنقدر تابلو به بیرون چهارچوب می زند!؟اما به یکباره تیمی که در خانه حریف در 40 دقیقه ابتدای نیمه اول مقابل تماشاگران بی شمار تبریزی آن طور در زمین تراکتور خیمه می زند به یکباره بازیکنان این تیم بازی روان و خوب خود را رها می کنند و در عرض 15 دقیقه با هر موقعیت تیم میزبان 4 بار دروازه اش باز می شود!؟

چطور میشه پرسپولیس یکی از سنگین ترین شکستهای تاریخ خود را مقابل تراکتور و تیمی که واقعا به تفاضل گل نیازمند می باشد،متحمل میشود!؟

چرا اگر واقعا پرسپولیس برای بردن به تبریز رفته بود،در نیمه دوم آن طوری بازی کرد تا آقا مصطفی دنیزلی را مجبور می کنند که به یکباره از 3 تعویض همزمان را انجام دهد!؟

اگر بخواهند بگویند که خوب این همه کادر فنی استقلالی ها گفتند که بازیهای ما را با فواصل بیشتر و منصفانه برگزار کنید،پس چرا از این قضیه باید خوشحال باشند!

که جواب ما هواداران استقلالی این است؛ممنون از این همه سخاوتمندی شما!!همان بهتر که هر سه تیم در یک روز و همزمان بازی خودشان را انجام می دادند!

اگر بخواهند بگویند علی کریمی مصدوم بوده و یا برای بازی های آسیایی به آنها استراحت داده بودند!که باید در جوابشان گفت:پس چرا مدیر عامل این تیم در رسانه ها مصاحبه میکند که همه تلاش خود را برای قهرمان شدن استقلالی ها می کنند!؟پس چرا دنیزلی وقتی می بیند 4 گل تیمش از حریف عقب است به یکباره سه تعویض همزمان را انجام می دهد!؟یعنی این مربی از ابتدا برای بردن تراکتور ترکیب نیمش را چیده بود!؟پس....!؟

چرا..... و چراهای دیگر.....!

به امید قهرمانی تیمی که واقعا لیاقت قهرمانی دارد.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت17:06---9 ارديبهشت 1391
این را هم می گویم که می دانم پرسپولیسی ها مثل تیم فوتسالشون اهل تبانی نیستند و این را هم یاداور میشوم که علی کریمی در اولین تمرین بعد از شکست سنگین تیمش مقابل تراکتور مسموم شده و .....!
آره اگر علی کریمی در بازی با تراکتور بازی می کرد تنها فرقش این بود که احتمال گل شدن پنالتی وجود داشت و بعد از آن حمله های بی محابای تراکتورسازان و در نتیجه ضد حملات پرسپولیسی ها و........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 2 / 1391برچسب:فوتبال پاک,تراکتور,پرسپولیس,استقلال,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com